1 vecka och 5 dagar..

oj vad dagarna går fort ibland!! 1 vecka och 5 dagar sen jag var inne och skrev några rader tydligen.. Ibland händer det olika händelser samtidigt i ens liv och då prioriterar man bort de mindre viktiga sakerna..i mitt fall min blogg. Men det har börjat vända nu och återigen har jag tid för bloggen :)

Ja som vanligt har det varit en del på jobbet som jag inte kan dela med mig av då jag har skrivit på en tystnadsplikt. Bra om man håller den lr hur...

Ja o sen lovade jag ju bilder från dykningen men kameran kom inte med så tyvärr men vi hade fullt upp hela tiden så det skulle nog inte blivit några bilder ändå :)

Idag är johan på husbränning och han tog kameran med sig så det blir kanske några bilder därifrån om jag får.
Själv är jag ledig idag och började dagen med att sova ut!! Helt underbart skönt men johan åkte 7.30 imorse så det fick bli att sussa vidare själv.. 10 skuttade jag faktiskt ur sängen med en bra energi och åt frukost, pysslade i hemmet och handlade. Vårat bröd här hemma försvinner på 2 dagar och jag äter knappt bröd så det finns bara en som slukar det..

Var för övrigt på landet igår och fixade med det sista för vinter där ute. Plockade in redskap, kollande över min älskade växter och plockade i stugan. Längtar redan till sommaren tills vi kan bo där ute igen :) 

Nu ska jag ta en egen höstpromenad i kättsätter skogen och bara vara...

Må gott alla :)


Kommentarer
Postat av: Mamma ANKY

hejsan lilla trollunge!

alltid lika kul att läsa på din fina lila blogg!! Vi får hoppas att vi snart kan planera ned lite lökar på landet!!! Såg att det fanns fina billiga på Netto!!! jo men några ska vi väl få ned??? Eller så köper vi några på Blomsterland i lösvikt! De vi satte förra hösten blev så jätte fina när våren kom!!!!

Idag var jag på Insperationsdag i Flygeln. Toppen föreläsare som hade många tankvärda ord och tips om livet....Det var nyttigt att få höra. Jag och några kollegor tog lunch på Choklad och Muffins kompaniet. Det var gott! Så mysigt och fint det är där!! Oj så mycket små goda praliner de har!!! Mums!

Jo det är en chokladmässa 14-15 nov i Söderköpingsbrunn.... Det är nog ett gott besök, he he he he he!!! Ha det jätte bra! Vi ses väl snart!??? Varma kramar Mor Älskar dig!!

2009-10-07 @ 18:29:55

Vad tyckte du om inlägget?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0