Sjuk men frisk nu :)

Det är konstigt det där med hälsa tycker jag... Jag har jobbat som en liten myra och när jag äntligen ska få några dagar ledigt vad händer.. jo jag blir sjuk!  Nu är jag bättre och snart är det dax att börja jobba igen.
I torsdags skulle jag och johan vara barnvakt till Vendela 1,5 år men lillan blev sjuk och hennes pappa stannade hemma med henne istället. Sen har johan varit sjuk och sen sist men inte minst jag..
Men som sagt nu är jag på tillbaka igen och det känns skönt att lämna den tråååkiga sängen.

Idag tog jag och johan en sväng ut till Grymön. Vi kollade läget och sen har johan och hans snälla arbetskamrat fällt träd hos oss där ute, så nästa sommar kommer vi bara ha sol hos oss :) Längtar redan att få jobba på brännan :)

För övrigt vad som händer i veckan är en massa nattarbete för mig och till helgen har jag tagit semester för att  jag och johan firar 11 år tillsammans! Tiden går fort..
Så vi tar bilen till Ullared!! haha ja det är sant men det är bara ett kort stopp för vi ska till Helsingborg för 2 nätter på Grand med riktigt goood frukost och sen tar vi båten för god middag (tapas) medans vi åker mellan helsingborg/helsingör. Det ska bli riktigt mysigt!



Ta hand om varandra!
Kram


Kommentarer
Postat av: Susanne

Hej,Grattis <3 firar ni redan 11 år????ojoj va tiden springer iväg.Hoppas ni fick några mysiga dagar tillsammans i Helsingborg.Hälsa o gratta Johan oxå,Kram på er

2009-10-27 @ 11:28:16

Vad tyckte du om inlägget?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0