Födelsedagsmiddag och scrapbooking

Ja i Tisdags fyllde min fina Johan 26 år!! Och underbara Mary oxå! Det firade vi med presenter och en spontan middag på Manesa. Maten var underbart god och gillar du tapas är detta något du måste testa!! Personalen var jätte trevlig och hjälpte till med meny valet. Mysig restaurang och trevligt sällskap :)
Alltid när man är med chine eller oftast ska jag nog säga så gör han något som vi garvar åt. Vid middagen innan vi fått maten så beställde han in en till öl på flaska. Vi satt och pratade och tydligen var han så inne på vårat samtal att han inte märkte att servitören kom och tog hans tomma flaska och gav honom en ny öl. Alltså det chine gör är att ta ut sin gamla snus ur munnen och lägger den i den nya ölen och efter ca 5 min så ska han dricka ur den! Vi garva nästan ihjäl oss!!! Men personalen var snäll och serverade honom en ny utan kostnad :)

Och igår var jag hos Carro Svenson och scrapbookade! Såå kul :) Jag har börjat på ett album där jag ska sätta in bilder från Barcca och sen gjorde jag ett julkort! Carro hade hur mycket matrial som helst och där kan man köpa in sig för en liten summa. Om du är intresserad av att följa med så är det bara att höra av sig, vi träffas 1/v och nästa gång är på tis ca 18.00. Album får man stå för själv dock.
Det blir och visa upp min resultat sen när det är klart :)

O just det, bilder från Islandshästridningen blev det inga då min kamera var kvar hos Beccis efter helgen. Men det kommer fler tillfällen så jag kan ta kort då :)

Vi hade en jätte trevlig middag hos becca o Vagge i lördags. God mat och goda drinkar!! Tack becca och filmen när du "tillreder" Straberry daquri är bevarat :) 

 Lite bilder från kvällen:

Stödet till Sverigelaget


Vi flickor var inte intresserade av matchen utan ägnade oss oss våra drinkar och kort :)




Beccis du var en superduktig bartender!!



Nu sängen och sova efter nattarbetet!

PöSs


Kommentarer
Postat av: thess

ååå de där drinkarna såg goda ut ¤ler¤ den som väntar på nått gott väntar aldrig förlänge...min väntan blir ca 10månader sen är jag fit for fight igen =D

KRAM

2009-10-15 @ 10:03:08
URL: http://prinsesstess.blogg.se/

Vad tyckte du om inlägget?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0