Min helg i bilder ;) och lite från scrapbokkingen i onsdag!

Jag har ju tyvärr ingen bild på mitt jobb men om jag skulle haft en skulle bilden på jobbet vara stooor och naturligtvis ligga först!
Men här kommer annat som jag hunnit tyckt in på min lediga tid då inte huvudet har legat på kudden :)



Påbörjat album när vi va i Barcca. Bilder på vi som åkte ska läggas in på något snyggt sätt på sanden. Hmmm min sol syns inte så bra men det ska vara en sol :)


Mitt första egengjorda julkort!


Embossning teknik är roligt!! Mitt andra julkort, insidan dock kvar.


Jag hann träffa sockersöta Tindra ( Carro och Micke Svensons dotter )


Jag hann använda min annanasskalare...


...så nu kan jag göra annanasdrinkar i annanasskalet! :)


Jag gjorde några fönsterfigurer men resultatet nja...roligt var det iaf :)


Tacokväll med päronen var mysig! Till och med lillebror var med :)


Självklart var jag tvungen att se mammas och deras nyarenoverade badrum som dom äntligen fått färdigt nu av hyresbostäder. Skönt med nytt!


Vård av min blommor måste göras varje dag och prata med dom oxå så dom känner sig omtyckta och inte dör..( vanlig förekomst i detta hushåll )


Och sist min vackra utsikt från balkongen! Underbart vackert!



Jobb imorgon hela dagen med möten och jag avslutar dagen med ett hårt afropass :) Tisdag bjuder dagen på blodgivning, teckenlektion (ledd av mig) och ett nattpass till onsdag. Möte onsdag dag och jobb till 21.00. Torsdag ska jag och Johan passa Lill Delis och hon sover över, det ska bli superkul!!
Nu ska jag lyssna på min nya cd av mindfullnes  och släppa alla mina tankar och bara vara :)
Sov gott!!


Kommentarer
Postat av: thess

Hej!

Nu är några av alla bilder Becca tog upplagda på min blogg =)

Nu gäller det, dagarna försvinner fort & det är bara 28dagar kvar =O lite nervös. VILA VILA.

KRAM

2009-10-19 @ 17:04:10
URL: http://prinsesstess.blogg.se/
Postat av: Frida

Honey I`m home!!! Vilka fina bilder du har lagt upp. Hoppas allt är bra med er och era blommor?! =) Med mig är det fint, lite jetlagad bara. Men det hör väl till antar jag. Resan har varit helt underbar. Till USA lär vi garanterat åka igen. Vi får höras på telen snart. Ta hand om dig! Kram

2009-10-19 @ 20:43:57

Vad tyckte du om inlägget?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0