Ny fin handkräm!

Japp det fick jag av Pörrni och Danne idag :) Det är verkligen super bra för mina händer just nu och jag hoppas verkligen att den ska hjälpa mig annars är det snart hudkliniken som gäller för mig, för att se ut som jag gör på mina händer håller inte. Johan har faktiskt fått hjälpa mig att tvätta håret för det gör ont på händerna :( Han är så snäll min älskling :)

Min kräm :)


Johan fick oxå ett paket men det ligger på hans säng och jag fick inte veta vad det var i så jag får snällt vänta tills han kommer hem imorgon bitte 8.00.

Nu ska det bli varm oboý och smörgås till något program sen sängen!
Sov gott :)


Kommentarer
Postat av: Annie

Sarhaaaaaa... Jag hittade lilla alfadjis blogg.... du måste läsa den... KLOCKREN! http://www.nattstad.se/LillaAl-Fadji

2009-11-05 @ 12:07:50

Vad tyckte du om inlägget?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0