Nya bilägare..

Friiiida!!!!!!!! Jag vill oxå simma med delfiner :) Gud vad härligt ni måste ha det!!! Bilder vill jag se direkt när ni kommer hem!! När kommer ni hem igentligen??

Annars är jag nyss hemkommen från ett kortis där jag har lärt ut lite teckenord vilket var mycket roligt :) Kommer ihåg när jag själv började min teckenspråksutb och allt var sååå svårt men det är ju så kul oxå! Har jobbat natten inatt för övrigt så jag ska snart gå och lägga mig och vakna lagom till 15 när johan kommer hem från sitt.

Ja just de hahaha vi har köpt en bil! En polo..-85 haha den är liten blå och har stora lyktor fram! Ska fota den o lägga ut så ni får se den. Min bil fick ju dårå 9st 2:or och det betyder skroten så detta är lösningen sålänge...
Polo... den är sååå ful!!!

Islandshästridningen gick för övrigt mycket bra enligt Mary och det var jätte kul!! Lite ont i rumpan efteråt men det hör till när man är nybörjare :)

Nu är det läggdax!!

Kommentarer

Vad tyckte du om inlägget?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0