Bilder från Islandshästridningen :)

Här dom bilderna som togs den dagen :)


Marias häst ( längst till vänster ) ser han normal ut på bilden eller!?!


Borsta fina Älgurd :) Han tyckte inte om mig..


Maria fick sen byta häst då den var halt.. hon fick istället rida en 3 årig flicka.. Bra gjort Maria :)






Japp det var våra pose bilder! Vi hade super trevligt och jag skrattade sååå mycket när vi red galop men det var nog lite rädsla jag kände  samt glädje när det gick så fort ( stundvis )

Men jag ska försöka att få komma ut till maria och hennes hästar och lära mig mera islandshäst för det är verkligen skoj! Har ni inte testa så gör det :) Den kvinnan vi var hos ligger en bit efter söderköping och heter:

Pias Islandshäst och Turridning

Åskog Pettersberg
614 90 SÖDERKÖPING
0731 - 53 86 31

Det som var så kul med just den här turen var att vi fick rida barbacka, galop, hoppa hinder..ja allt och vill du inte det så behöver du inte men kul att testa på och jag tror inte det är så vanligt att man får göra så på turridning men jag kan ju ha fel :)
300kr/person och ca1,5 timm tog det när vi var där men vi fick en halt häst o byte så det tog lite tid..
Hoppas ni som läser tar en tur :)

Kram

Kommentarer
Postat av: Anky

Hej hej! Så mysigt det ser ut! Jag skrev ett inlägg på föregånde text...ups! Ja du får väl gå in o läsa där.... Så mysigt det ser ut med hästarna!! Gulliga var dom. Tyvärr inget för mig som är super allergisk!! Men du klarade dig??

Kommer du ihåg när du var liten och red i HigChaparall??? Ha en underbara söndag,hoppas du kan njuta av härliga vädret!!!

2009-09-20 @ 10:07:48
Postat av: thess

Att rida häst såg mysigt ut.

Tack snälla, tror oxå att det är en liten kille därinne, ska bli spännande.

Ha det gott kram kram

2009-09-22 @ 10:27:43
URL: http://prinsesstess.blogg.se/

Vad tyckte du om inlägget?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0