Islandshästar :) Och några Barca bilder 19-23 aug

Ja det var vad jag fick i födelsdagspresent av min söta brudar :) Tack igen för en super rolig förmiddag samt lunch :)

Min söta häst hette Älgurd och var mörk och stor. Han hade som en älgmule därpå namnet... han var jätte snäll men tror inte han tyckte så mycket om mig då han undvek ögonkontakt samt backa undan när jag ville klappa..hmmm, men maria däemot nosa han i rumpan och buffade på henne så han ville nog ha henne på ryggen isället för mig.. Bilder har Elin så jag väntar på att dom ska skickas till mig så jag kan lägga upp dom.
 Härlig tur i skogen och vi red barbacka! Men så tölta vi och galoperade samt hoppa över 2 st hinder i skogen i galop! Jag gör gärna om det tjejer!!

Nu har jobbet börjat igen också efter 5 veckors semester och det känns riktigt bra att vara tillbaka igen. Idag har jag natten själv så det blir inte lika roligt..alltid roligare när man är 2...oftast iaf :)

Här är bilderna från våran kamera från Barcelona resan men Maria och Danne har många mer bilder men vi börjar med dessa :)


Johan Maria och Danne på flygplatsen


Vi flög med Ryanair


Vi tog bussen till barcelona från flygplatsen ca 1 tim


Busstation Nord


Vardagsrummet


Köket


Badrummet med en mycket liten duch/badkar


Mitt och Johan sovrum


Man kunde skymta havet från balkongen :)


Alla intog badstrandspositon direkt






Gott med öl vid strandkanten :)



Vissa pallade inte solen ;)


Mys


Ihoptryckta för ett foto :)


Strandpos



Stand Bogatell






Lunch




Marias favodrink-mosqito




Fotboll-Barcelona-Manchester City










Trött?


Jag vilar lite nu då


Det var förbjudet att gå på gräset...oj då


Solbrända...Javisst!


Bar


Maria kunde knyta sin kläning på 10 olika sätt..hon visade 6 olika underkvällen..detta var nr 5


Lite eldshow till tapasmiddagen var kul


Här slutar våra bilder men som sagt så har Maria o Danne fler som kommer upp senare :)

Hit åker jag mer än gärna tillbaka!!! Love Barcca

PuZz

 

 





Kommentarer
Postat av: Angelica

Vilka härliga bilder ser ju jätte skönt ut.

Fränt å se Barcelona mot City också.

Dit måste jag åka,vika stränder ;)

Hälsa Johan!

2009-09-10 @ 08:08:41
URL: http://filippasmamma.blogg.se/

Vad tyckte du om inlägget?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0