Första veckan på jobbet sprang iväg..

Jaha nu har första arbetsveckan gått men jag har bara gjort 3 pass så jag har inte riktigt landat på jobbet än..mycket info som ska in i huvet samt komma in i allt annat som hör till. Det kommer nog snart..
 Ja annars så är det ganska lugnt. Jag försöker komma iordning i lägenheten efter sommaren på landet men det har blivit som vi har 2 hem. Vi tog med mycket av våra saker till landet så vi saknar lite smågrejor hemma.. man vill ju ha fint o så där ute men sen när vi kom hem såg det helt plötsligt så tomt ut... men det fixar jag med lite nyinköpt :)


Den 26-27 sep kommer vi göra våra utedyk o få vårat PADI cert! Så här fina är vi när vi dyker :)




Nu är det dax för sängen och ska försöka gå upp tidigt imorgon! Idag låg jag i sängen till 12 innan jag blev utråkad av tv- programen och gick upp för att äta frukost. Men hann med mycket idag ända plus några timmars extra jobb. Imorgon är det natt jobb igen så om någon har tråkigt så kan ni ju umgås med mig på facebook som alla verkar vara inne på dygnet runt :)

Kram!


Kommentarer
Postat av: Angelica

Ja gud jag hon växer så det knakar ;) fyller 3 i december ;)

Givetvis får du göra det,kul ;)då lägger jag till dig me...

Vi får väll ta och ses nån dag alla fyra,skulle va kul! Ha det bäst!kram

2009-09-15 @ 16:49:06
URL: http://filippasmamma.blogg.se/

Vad tyckte du om inlägget?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0