Bilder o sånt :)

Mmm nu är det klart...

Jag och Johan ska flytta till Vilbergsgatan 217!!! Skrev papper i måndags och inflyttningsdatum är 1 Juni. Så snart kommer våran lägenhet ut på hemnet :)

Det känns riktihgt bra att flytta till större- 3:a på 98 kvm etage. Och nej vi ska inte ha barn vilket har blivit den första frågan då vi nämt att vi ska flytta haha

Lite bilder på vad som har varit och vad vi kommer att lämna...

På personal mötet hade Susann gjort dessa smariga!! La sig direkt på höften haha


Ohh kommer sakna våran lägenhet..vi har bott här nu i va 4 år och tiden går snabbt. Men det kommer bli bra i den nya lägenheten oxå tillslut.
Mest kommer jag att sakna mitt badrum!!!
Det här är våran lägenhet:



Älskar min fondvägg i badrumet. Den ändrar sig hur ljuset lägger sig på plattan :)




resten ser ut så här..

















Aa så då är det bara att börja renovera 1 Juni dårå! Ska bli spännande att åter igen göra precis som vi vill igen. Smaken ändras och det kommer inte likna det som vi har idag i färger. Det kommer att bli lite ljusare i den nya lägenheten. Längtar!!!!

Sem har jag v.22-25 och v.32-34 Härligt!!

Sen har vi ju landet oxå.. haha ja nog har vi projekt..

Idag ska jag jobba 13-21 och sen blir det lite ledigt men ska jobba extra på lördag. Johan åker ( kanske flyger??) till london för att se fotboll med några kompisar.
För mig blir det nog lite vin i helgen och leta ideer för nya lähgenheten.

Träna igår afro och Zumba..alltså träningsvärk idag!

Kram!


Kommentarer
Postat av: Moster C

Hej hej! Vad kul att ni ska flytta. Har du inga bilder på nya lägenheten? Puss o kram från moster som älskar dig

2010-04-27 @ 19:48:39
Postat av: Anonym

Vet inte om förra kommentarer kom in... Jag är int så van vid att skriva i blogg :-P

Har du några bilder på nya lägenheten. Puss puss från moster C

2010-04-27 @ 19:53:24

Vad tyckte du om inlägget?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0