Bilder

Var ute på landet och målade inglasningen. Har gjort en strykning men det blir ytterligare en tror jag. Nu ska vi bestämma oss för en matta som vi ska lägga o sen är det nästan färdigt :)
Maria beccis o lill dell kom ut och hjälpte till :)

Innan målningen och panel



Panel upp, nu var det bara målning kvar




Fösta strykning


Tack för hjälpen med tejpninge:) Men det blir nog att måla haha det var inte lätt att spraya stolarna! Vita ska dom naturligtvis bli :)



Den här härliga soffan ska sättas i nu i maj i uterummet. Ska ha formen som ett U dock och kommer att gå från ena glas dörren till den andra så att vi får plats många :)



kul kul !!!

Sen åt jahg lite mat med några vänner och drack goda drinkar och sen blev det harry´s. Dålig musik tyvärr men men så är det ibland. Men det var mycket folk och syster yster kom ut en sväng och hennes kompis Jenny.



God dricka :)






Tack tjejer för en trevlig kväll :)





Flickorna sjöng fint till JUNI JULI AGUSTI


Danne kom för att följa mary hem och se till så jag tog en taxi hem men det var nog mary som såg till att han kom hem istället haha


Sen när jag kom hem o tog av mig mina 10 cm klackar såg fötterna ut såhär haha



Jobb hela långa veckan 6 dagar av 7. Träningen SKA bli på förmiddagen alltså.. gym dvs hmm men det gick ju bra förra gången men är tråkig träning iaf om man är själv.

Nu blir det sängen men innan hänga tvätten!

Kram


Kommentarer
Postat av: MAMSINGEN ANKY

Tjena!! Oj oj oj vilka festprinsessor ni är!!!Många smarriga drinkar blev det visst?!!! Kul ja det är bara att passsa på!!

Det kommer bli riktigt mysigt på er inglasade veranda!!! Vilken tur att du har snälla kompisar som hjälper till lite!! Söt är hon den där lilla Della.

Varma kramar mamsingen puss oxå =)

2010-04-12 @ 18:40:30
Postat av: Frida

Gud vad fint ni får det på landet. Längtar tills vi kan komma o hälsa på er. En sån där soffgrupp skulle jag inte tacka nej till. Skit läckra ju! Vi måste verkligen ses snart. Vi kommer hem helgen om 2 v. Runt den 23:e där nån gång. Tror du vi kan lyckas få till nån träff då kanske?? KRAM

2010-04-12 @ 21:18:51

Vad tyckte du om inlägget?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0