Jobbet just nu..

Sitter just nu på jobbet och har rast... ska sätta mig i solen alldeles strax o njuta av solen!

Igår efter jobbet åkte jag o hyrde film till mig och johan. Det blev new moon, vi tyckte den var skit... massa trams hela tiden bara..
Men innan filmen såg vi solsidan!! älskar den serien :)
Bästa repliken igår - Nej jag har redan fött ut bebisen, nu ligger bara moderkakan kvar inuti för den har inte kommit ut än men kläm för fan på magen gör det bara så kanske den kommer ut. ( Någon som var liiite trött på ständigt klämande på magen, det är alltså så man ska säga när man tröttnat på allt kläm?? )

Jobbar till 20.30 ikväll sen hem sova o jobb imorgon 8-21

Se ya

Kram


Kommentarer
Postat av: MAMSINGEN ANKY

Hej hej! Puss o Kram från Mor!!! Ha en bra jobbarhelg!!! Var rädd om dig!! Hoppas vi ses snart igen...!! Tack för den super goda PÅSK-maten vi fick, den var verkligen toppen!!! Kram kram Mor

2010-04-04 @ 13:58:28
Postat av: MAMSINGEN ANKY

Puss till världens bästa Sarha! Du är bara för söt i dina nya fina sommarkläser!! Vilka fina bilder du lagt ut!!! Tack igen för den toppen goda PÅSK maten!! Så jätte gott! Efterrätten var så himla fräsch o smaskig!! Hoppas vi ses snart igen!!

Var rädd om dig nu! Varma kramar Mamsingen =)

2010-04-04 @ 14:32:57

Vad tyckte du om inlägget?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0