nu börjar det äntligen hända lite :)

ja med landet alltså!
Idag var vi ute och mätte o kollade lite möbler till inglasningen. Imorgon ska vi spika upp panelen och sen är det måla som gäller. Vi kommer att ha en stor soffgrupp som faktisk nästan kommer att ta hela inglasningen men det blir nog mysigt när allt kommer upp :)

Soffan är i konstrotting borstad svart med svarta dynor. Så färgen få kompleteras med kuddar och diverse med någon fin färg. Tvärr kom inte kameran med så jag kan fota hur det ser ut nu men jag ska göra det imorgon så ni får se.

Det har kommit upp små skott i rabatten oxå :) Får se vad för fint som blommar ut sen!
Oh det är härligt med ett land ställe!!!

Jag ska måla vitt inne i stugan så om det finns några frivilliga som har lite tid över får gärna hjälpa till :)

Nu är det natt jobb som gäller. Så inga samtal imorgon innan 13 tack ;)

Kram


Kommentarer
Postat av: Lojs

jag hjälper gärna till :) det är bara att du ringer

2010-04-07 @ 16:35:23
Postat av: Anonym

Sa ju från första början att ni skullenåla vitt!!!! :) jag och della vill hjälpa till!! I helgen? Puss

2010-04-07 @ 18:23:25
Postat av: MAMSINGEN ANKY

Hejsan! Jaa vad kul att det händer saker på landet! Häärligt för er att ha lite att pyssla med!!! Det kommer säkert at bli jätte mysigt när det blir färdigt!! Vilken tur att det finns många händer som är villiga att hjälpa till!!!

Ha det så braaaaaa! puss hälsar Mamsingen =)

2010-04-07 @ 20:33:32

Vad tyckte du om inlägget?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0