Det blev sol :)

Vita moln o sol med värme bjöd lördagen på!! Här kommer bilder från min 25 års fest :)



Tack alla för fina blommor och presenter :) Jag hade en riktigt rolig eftermiddag/kväll tillsammans med alla!!

Mamma o Ville hhade tryckt upp mig på tröjor haha





smile mamma .. eh va ( Carin var iaf med )


Fam andersson


Fam Svenson


Nytillskottet i Svensons :)












Jag är stark!!


Jag är starkare!!












The white rapper. Filmbevis finns!








Louise och Jenny


Johan o Hendrik


Söta Nira













 Lillebror uppträdde










Limbo!! Vinnaren av Bacardi Mojjito blev Mange Thai!!















En mycket rolig dag!!

Kram

















Kommentarer
Postat av: grodan

hej.....många fina bilder. gillar mina bäst, hahha. love u. ses när jag kommer hem. grod puss

2010-08-05 @ 19:53:46
Postat av: MAMSINGEN-ANKY

Ha ha ha !! Vilka roliga bilder från din härliga fest!!!! Ja visst blev tröjona fina!!! Kram Mor

2010-08-10 @ 09:12:37
Postat av: Susanne

Hej,många fina bilder från din 25 års fest.Ni såg ut att ha roligt,hihi.Kram :-))

2010-08-11 @ 09:27:47

Vad tyckte du om inlägget?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0