Min första inbakade fläta blev såhär!!

Tadaaa!!!!!!!!





Ful jag vet..
Sne jag vet..
Men det är den första jag någonsin gjort själv!!!

Nu inatt har jag på jobbet scrappbookat massa i mitt Egypten album :) Så fin fint blir det!

Det här blir min sista helg innan jag går på semester i 3 veckor :) Jag o Johan ska renovera så mycket vi kan och hoppas på att alla gubbar som ska komma o fixa badrum och golv kommer så vi snart ser resultat.
tapet till köket är nu beställt och det blev en ändring där. Vi ska ha en helt annan tapet än den vi hade tänkt oss från början. Det blir säkert fint :)

Jag håller er uppdaterade med bilder iaf :)

Kram


Kommentarer
Postat av: thess

halloj =) jodu tiden den springer verkligen iväg, man får njuta av varenda sekund. Kan inte fatta att det är 9mån sen jag låg & skrek hahah.



Kul att snart ha semester, det ska bli spännande att se bilder sen.

Huset ligger i Öbonäs, nära & bra till stan & perfekt miljö för barnen.

Vi får se när det blir av, efter sommaren skulle han sälja av med det, så vi väntar & väntar =/



Kramis.



2010-08-06 @ 10:54:50
URL: http://prinsesstess.blogg.se/
Postat av: Kim

Det där är en utbakad fläta =) hihi var bara tvungen att säga det.

2010-08-06 @ 23:27:18
URL: http://glasborgen.blogg.se/
Postat av: Anki

Du är så duktig gumman,jag tycker den blev fin :) Kram

2010-08-07 @ 12:45:08
Postat av: thess

Nej, Joline var/är lugnet själv, de är raka motsatserna haha.

Joline är brunhårig-bruna ögon & han blond-blå ögon, lustigt det där =)

Har ni flyttat in i nya lyan eller håller ni bara på & renoverar?

Du/ni får komma ner på en fika nån dag, vore skoj.

Kramar.

2010-08-08 @ 20:40:54
URL: http://prinsesstess.blogg.se/
Postat av: Kim

Yes nu ska fettet bort =) Ska visa mig i bikini igen om 4 veckor!

Jag tränar här i navestad. Jätte bra,litet och inte så mycket folk.

Och du tränar på toan skrev du?? (Wc?) haha skoja bara!

2010-08-09 @ 22:10:22
URL: http://glasborgen.blogg.se/
Postat av: [email protected]

känner igen spegeln.....ha ha! va spelar det för roll om den är sne.....den blev jätte fin, duktig du! <3

2010-09-07 @ 06:04:54

Vad tyckte du om inlägget?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0