Sem igen:)

Har nyss börjat min andra semesterdel :) Har nu 3 veckor semester!! Redan gått 5 dagar.. fort går det. Idag lämnade vi in våran stora bil.

Sen har vi nu flytspacklat i lägenheten..killarna kommer nästa vecka och lägger plattorna i köket :) Och på måndag kommer badrumskillen och lägger vårat nya fina golv!! Äntligen resultat :) Idag ska jag tvätta lite o ja göra lite små saker. Johan jobbar dygn så jag hämtar honom imrgon bitte. 

Nu ska jag titta i min inrednings tidning sen är det dags att plocka in lite disk.

Kram 


Kommentarer
Postat av: MAMSINGEN-ANKY

Hejsan lilla Sarha!!

Kom ihåg att vila o hämta nya krafter på din semester!! Kul att det går framåt på renoveringen!!!

Imorgon ska vi på bröllop i Linghem. Det är Margit o Stefan som gifter sig!!!!! Det ska bli kul!!!!

Puss kram!! Älskar dig!! kram kramiz Mor

2010-08-13 @ 21:34:24
Postat av: Frida

Hej Gumman! Hoppas allt är bra med dig?! Pratade precis med min syster som sa att du hade varit inne hos henne idag =) Jag är ledsen för att jag är så dålig på att höra av mig. Det e så sjukt mkt med allt nu bara. Men lovar bättring när vi blivit Finspångare igen. Kram

2010-08-18 @ 20:31:13

Vad tyckte du om inlägget?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0