Lite av sem + bilder

Jag har styrt med allt möjligt på min semester!!

Grillfest
Besikta motorcykeln-godkänd
Tjejkräftskiva
Shopping på ikea
Vilodagar hos mormor
Blev biten ca 15 gånger på stjärten av piss myror
Fira kusin Alex 17 år
 Lunch med kusinerna
Badrummsgolvet lagt
Målat i gästrummet
Golv i kök lagt


hmm var är reflexen dårå???


Smile bejbs


Mojjito :)


Della gillade ikeas köttbullar!



Mormors underbara mat!!


kakor! Äntligen har jag fått receptet :)



kusin alexandra mamma åse och kusin gabriella



Systrarna ( Mamma o moster C )


Lunch på meze Super gott!!




påbörjad målning


Färdig vägg, vita överkant list ska målas vit.



köket börjar få lite form :)


Ja det var lite vad jag styrt med under sem.. nu 1 vecka kvar!

Kram





Kommentarer
Postat av: MAMSINGEN-ANKY

Fina bilder du lagt in!!Full rulle för dig på semestern!! Kul att renoveringen går bra!! Det ser fin fint ut!!! Har du tid för lunch i veckan?? Ha en fortsatt bra semester!! puss puss Mor =)

2010-08-22 @ 11:16:32
Postat av: camilla

hahaha såååådär nu e du sparad på favoriterna :) hihih hoppas ni hade kul igår d hade ja ..men fyfan så man mår idag ja e heeelt seg ! ha d bra kram kram

2010-08-29 @ 09:12:18
URL: http://crimilla.blogg.se/

Vad tyckte du om inlägget?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0