Äntligen hemma!!

Nu äntligen har våran fina soffa kommit!! Skönt för nu när allt är på rätt plats så kan vi gå vidare till undervåningen där det ska läggas golv o tapeseras :)

Så nu blir det jobba jobba jobba!!!!

Lite uppackning..



Nu börjar det synas lite av soffan :)



Fotat rakt ner i trappan till "sovrummet" hmmm...



Taaa Daaa

Lite gardiner skulle ju vara fint oxå :) Kanske tomten kan hjälpa mig med det????
Vi är super nöjda hur det blev och den är såååå skön att sitta/ligga i :)

Imorgon lägger jag ut lite bilder från i lördags då vi hade tjejfest :) Jätte kul hade vi!

tack suzzie för din gulliga kommentar! Du o Steffielinn får komma på besök ju :)

Kram


 


Kommentarer
Postat av: MAMSINGEN-ANKY

Hallå där!! Toppen snyggt!! Den ser verkligen super sköööön ut!! Kanske tar vi en film kväll snart??? Jasså ere Tomten som ska komma med gardinerna ;)

Puss kram Mor vi ses snart!!!

2010-12-22 @ 14:04:47
Postat av: sussiesussie

Vilken fin soffa:) Kram

2010-12-23 @ 08:09:35
URL: http://tussie72.blogspot.com
Postat av: maria stöbe

Hej gumman, ja den soffan blev asbra.....kul att gubben gav med sig ha ha ha , nä bara skojja johan! men sniiigt, och ja visst jag kommer ossså, men först min vän ska vi jobba färdigt och få lite ledigt....hm :( sen så kanske vi kan umgås på det privata planet osså.....kramen ta hand om dig

2010-12-27 @ 08:01:04
URL: http://miasvitatankar.blog

Vad tyckte du om inlägget?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0