söndag

Nu har jag fått lite kommentarer om uppdatering o ska väl se till att de fortsätter :)

Ja igår så kom johan hem sen skjutsade jag mamma o ville o deras kompisar Micke o Anna till en fest med temat BAD TASTE... O ja dom hade verkligen klätt sig illa haha
Hämtade även hem dom o dom hade haft riktigt roligt!

Själv ska jag idag komma iväg till gymmet o börja träna som jag inte gjort sen innan sommaren ordenkligt! Det är ju skönt när jag tränat men det är ju bara att komma iväg... mer rutin på det!

imorgon är det dax för gång 4 på min autismutbildning :)  Den är toppen och värd mycket att gå på! Lär mig massor.

O här hemma blir det lite smådetaljer att fixa idag. Johan slutar 16 så lite mat o sen lätt renovering :)

kram



Kommentarer

Vad tyckte du om inlägget?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0