Tjejfesten i lördags

Här är dom bilderna jag tog :)
Det blev inte så många men här är dom jag har sen har jag ju video när vi dansar men får se
hur smidigt det går att lägga upp den.. Vi får se om det kommer någon video alltså när alla dansar!!

Spelet med andra ord startade vi kvällen med! Tårarna rann på mig o flera andra för vissa saker var så roliga... Om man inte kunde förklara ett ord så kunde man bokstavera tex med hjälp av namn..
Anna
Pelle
Anna
= APA
Men det lät mer så här!!
-Kessie
-Mamma
-Bobo

Ha ha


Smile :)


Natta ville inte vara med på bild o gömmde sig under bordet!! MEN paparatzi sarha hittar alltid en vinkel haha!!


Underbara frida fick en stund ledig från husrenoveringen :)


Eh jag undrar VEM som är beroende av sin Iphone 4 igentligen?!?



Just dance gillade alla tror jag???









:)

Kram



Kommentarer

Vad tyckte du om inlägget?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0