tillbaka!

Idag har jag röjt undan på övervåningen och igår bar jag upp sängen till gästrummet. Alltså är det bara verktyg o annat skit på nedervåningen just nu...

Först ska torkskåp o tvättmaskin o handfat på plats sen kommer vi ta tag i sovrummet där nere.
Sakerna är beställda så vi väntar bara på leveransen!

Lite bilder :)
Jag lärde dellis äta degen :)




Nya lampan.. Sladden ska fästas men nu bleb det lite ljusare i hallen iaf.
Jag vill ha en vit skohylla som vi kan sitta på sen vill jag ha en rund spegel tror jag sen någon smal hylla/bord vid fondtapeten så jag kan ställa ljus mm på :)


Har varit lång ledig nu o börjar jobba igen nu på måndag. Blir lite långt att vara ledig så många dagar men det är ju skönt att kunna pyssla här hemma o så men blir lite tråkigt när johan jobbar o man är själv hemma.
Ikväll ska vi träffa lite kompisar men det blir en lugn kväll :)

Kram

O föresten har jag skaffat mig en ny iphone så datan blir lite använd just nu.. har inte ännu kommit på hur jag ska blogg från mobilen..kanske måste byta blogg?? Jag vet inte...

Nu ska jag fixa lite mat till brandmannen så den är klar när han kommer hem.


Kommentarer
Postat av: sussie

Heej nu får du se till att blogga lite oftare så jag har lite att läsa när jag går hemma o har tråkigt;) Kram

2010-12-05 @ 09:01:14
URL: http://tussie72.blogspot.com

Vad tyckte du om inlägget?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0