Bowling med scrapbooking brudarna :)

Vi bestämmde oss för att äta lite gott o köra några serier bowling igår. Svårt att få till datum då alla kan ses utan att ha en tid att passa så några av oss fick byta pass ( tack snälla susann för bytet ) Maria och Danne drar ju snart till Thailand och jag sticker nu på Tisdag med Johan till egypten så kul att vi fick till en dag tjejer!!

Vi åt pasta med oxfile *mumma*
 

Från vänster: Carro Ida och Maria


Annelie


Sen var det dax..vem skulle ta hem segern??




Alla har vi vår stil :)
Maria


Ida som gjorde sin första strike när detta kort togs, Bra ida!


Carro Barro


Annelie


Carro vann med hela 141 i poäng i första serien och vann även överlägset i andra serien!!
Grattis!!!

Tack brudar för en trevlig kväll :) Vi ses imorgon på scrapbookingen.

O idag fick jag följa med söta Annelie till en häst hon sköter om, Mona och hälsa. Jag ska få rida på henne :) Hon är STOR men det ska bli sååå kul!

Nu är det nattjobb för mig.

Kram


Kommentarer
Postat av: Becca

Tråkigt att ni inte hörde av er till mej. Kram becca

2010-01-20 @ 12:29:53
Postat av: Mamma ANKY

Hejsan!! Vilken bowling kväll!! Men var är kortet då du bowlade???

Återigen roliga bilder att titta på!! Är det mamsingen som inspererat dig till att ta många fina bilder mån tro??? Jo visst är det sååååå!

Vi måste höras av och träffas, det är ju jätte länge sedan!!!!!

Puss puss Mor

2010-01-20 @ 17:54:41

Vad tyckte du om inlägget?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0