Första scrapbooking träffen idag :)

Vi har haft juluppehåll i våran cirkel för scrapbooking men idag var den första träffen. Jag hade med mig papper som redan var utstansade som askar så det var bara att limma och puzzla :)

2 personer i gruppen är på tjocken som de uttrycker det och ligger bara 1 vecka emellan! Jag tror på kille för tredjeföderskan och flicka för förstföderskan :)

Min ask blev såhär.. tadaa

Ska dra ut lite bilder så jag kan påbörja det där Barca albumet som jag skulle ha gjort för flera månader sen hm ....

Imorgon är det fortsättning och fördjupning i mindfulness kursen, ska bli kul! Känner dock att jag inte har kunnat kontrollera min irritaton över vissa saker. Det ska tränas! Sen är det lite andningövningar o så :)

Sov gott alla :)

Kram

 


Kommentarer
Postat av: Mamma ANKY

Hejsan Svejsan!! Fin ask du gjort!! Jag fick nya Panduro vårkatalog idag!! Mycket fint fanns i den. Visste du att det fanns en Panduro outlet i ullared??? Besökte du den då du var där häromsistens??

Ha det så jätte bra nu!! Varma kramar och pussar från mamsingen!

2010-01-14 @ 22:22:19
Postat av: Mamma ANKY

Hej hej! Jätte fin ask du gjort! jag fick nya Panduro katalogen idag. Det fanns mycket fint i den!! Visste du att det finns en Panduro outlet i Ullared!!??

Har dy varit där??? Ha det toppen bra! Hoppas det gick bra på Mind F ikväll!! Puss o Kram Mor

2010-01-14 @ 22:37:09
Postat av: Mamma ANKY

Ups oj då förlåt....ehh jag vet inte hur det blev 2 samma likadana inlägg...?? Ehh jag är nog super trött och hoppar i säng nu....Mor

2010-01-14 @ 22:38:53

Vad tyckte du om inlägget?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0