Nu drar vi :)

Japp 3.00 är värmen inställd på bilen och vi beger oss mot stockholm!! Planet går prick hoppas jag 7.40 och landar 13.55 egyptisk tid. ( 1+ från svensk tid )

Har idag växlat pengar och gjort några ärenden på stan med Tindra och Carro. Känner mig nu färdig och sängen väntar snart :)

Jag hoppas på varmt väder och vacker dykning ( blir möjligtvis i torrdräkt om vattnet är för kallt ) Bilder kommer upp efter sem så nu vlir det inget blogg på hela veckan men onsdag kommer det finnas :)

Jag hoppas vi blir lite bruna iaf :)

Ha det bäst alla!!

Kram


Kommentarer
Postat av: Annelie

Hoppas ni får det riktigt, rikigt bra nu när ni är iväg. Ses snart! Kram!!

2010-01-26 @ 09:21:00
URL: http://rynkan.blogspot.com
Postat av: Mamma ANKY

Hejsan Svejsan!! Hoppas ni har haft en underbar semester med sol och bad!!! Ni åkte verkligen på rätt tid. Här är superkallt och mycket snö!! Toppen att få en hel vecka med solvitaminer!!

Vi hörs när du kommit hem!!! Puss puss kram kram från mamsingen som Älskar dig!!!!!

2010-01-29 @ 20:19:07

Vad tyckte du om inlägget?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0