Hej igen!!

Ja det har varit lite o göra... samt att det inte är kul när internet ute på landet är super segt. Så nog med ursäkter varför jag inte bloggat!
Köksluckorna är äntligen på plats..så häär blev dom :) Högblanka vita för den som har lite sämre syn ;)





Sen fyllde carro barro 27 hela år :) Vi gav henne ett silverarmband som symboliserade deras 3 fina barn :)



Vi bada på ekön.. 17 grader i vattnet! Jag badade mest :)
Johan och Andreas



Sen slirade vi om för en liten utekväll!



Alla var glada och full (undantag jag då jag skulle jobba dagen efter tidigt)
Pinglorna 1 och 2

 en mycket varm kväll


Sen har vi varit på en kortvistit i tyskland dä vi hälsade på portcenter :)



Vi åkte med Linda o Martin





Vi handlade lite öl och lite sprit ;)

Johan återigen med näsan i en skvallerblaska ;)



Och äntligen! Välkommen lille Theo 18/7-10


Och just det..idag är det min födelsedag :)

Kram


Kommentarer
Postat av: Angelica

GRATTIS :)

2010-07-20 @ 22:27:56
URL: http://filippasmamma.blogg.se/

Vad tyckte du om inlägget?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0