Meze söderköping och maroco

20/7-2010= Jag 25 år :) Men tydligen så ser jag inte ens ut som 18 då jag fick visa leg på hotellet i helsingborg när jag ville köpa en cider. ( ta det som en komplemang sa tjejen till mig haha )

Ja ja 25 år iaf :) Middag på meze med Johan



Tog en tur i onsdags och åt lunch i vackra söderköping med älsklingen och mamma o ville :)
God pizza blev det och självklart en glass till de!









Jag köpte ett nytt diadem för 25 kr :)



Tack för en trevlig eftermiddag!

Idag har jag och johan, vagge o dellis hälsat på ute på marias land, Maroco! Vi red häst :) Della fick oxå rida, hon var jätte duktig.

Efter ridningen var vi nere vi bryggan och badade och åt glass med jordgubbar och blåbär! Gott!!
Jag fick en fin födelsdagspresent oxå!! 4 st ridlektioner på ridhuset och jag ska tydligen få prova på hoppning! Gud hur ska detta sluta haha

Tack mina fina vänner :)









 

Far och dotter.. som det skulle gå att missa ;)


Imorgon fyller Carros äldsta flicka Evelina 8 år :) Kalas blir det! Sen ska jag stanna kvällen o scrappa! Har börjat på ett egypten album o jag har redan inatt gjort 3 sidor :) Kul kul är de!!

Helgen är smockfull med jobb och även måndag men sen är jag ledig tis-sön wiiiii!!!

Kram


Kommentarer
Postat av: MAMSIINGEN-ANKY

Hejsan 25-åringen!!! TACK för en härlig stund i Sörping!!! Mysigt var det!! Vilka fina bilder du lagt in!!!! Var rädd om dig nu min lilla trollunge!!!! Mejlar över bilds till dig med ballonger o blommor från din dag, det måste du väl ha på bloggen oxå!!!

Pussar o kramar från mamsingen

2010-07-23 @ 10:24:47
Postat av: sofia

Heeeej sara... ville bara säga massa grattis i efterskott.. lite opersonligt o skriva det är kanske men här är den enda kontakt ja har med dig nu för tiden.. såå tro mig.. ja håller koll på dig ;) trotts att det var år o dar sen vi sågs.. tycker du inte att vi borde samla ihop alla syskon o hitta på nåt nån gång =) som gamla tider.. skulle va skit kul..

hoppas du hade en jätte bra födelsedag iaf.. massa kramar

2010-07-24 @ 13:21:04
URL: http://sssophiaaa.blogg.se/

Vad tyckte du om inlägget?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0