Bilder från middsommar


Oh just det så här blev det med rullgardinerna jag köpte på jysk. Bra för nu lyser inte solen in i uterummet :)



Det här var våran middsommar helg

Började dagen med lite krocket :)

 maria o elin gjorde kransar till oss


härligt med blommor i håret :)

 sola gjorde vi förstås i det fina väderet innan maten


Elin gjorde den här god tårtan!! Japp jag åt av den :)





 Nya kameran hade vi kul med haha

 samma leende haha


till kvällen kom flera vänner och vi hade det super trevligt



 en riktig knäpp bild..jag gör ehh vad, elin tittar inte i kamran och någon vid grillen vill inte vara med på bild eller bakdelen är ju med iaf ;)


Kvällen var rolig och när alla hade åkte hem efter vi dansat loss på dansbanan så skulle johan och danne på efterfest kl 3 på natten. Kl 9 på morgonen kom puckona hem! Fulla o roliga var dom och skulle inte sova så vi städade och drog till dannes föräldrar för att fira lite.


Lördag åkte vi till dannes föräldrar i bränntorp. Mycket trevligt jajamänsan!



Lasses nya bebis ( tunnan ej johan ) riktigt skön att bada i :)


Vi såg när midsommarstången restes


vissa badade..var det skönt i vattnet??


vi vann inget på lottdragningen och jag förlorade stort i minigolf men men..





nee det gick inte bra för chine heller..jag hamnade på 74 slag och han på 68 haha



lite mat innan hemfärd är aldrig fel! Tack för att vi fick komma :)


Kram


Kommentarer
Postat av: Kim

Hej! Vad bra att det funkar. Jag måste göra något nu,antingen är kläderna för små i garderoben eller förstora. Jag har hamnat i mellan.

Ha det bra!

2010-07-01 @ 10:40:31
URL: http://glasborgen.blogg.se/
Postat av: fia

jooo det gick nästan som förväntat.. ingenting för mig.. haha det hade kunnat vara det.. det handlade om make up jobb.. men det var för mycke "ni måste sälja våra produkter"... kändes mer som om man skulle hålla homepartyn typ.. fast det stod i ansökan att dom sökte personal till en butik.. hmm det är väl så man lockar folk... hoppas allt e bra :)

2010-07-01 @ 10:56:23
URL: http://sssophiaaa.blogg.se/
Postat av: MAMSIINGEN

VILKEN MYSIG MIDSOMMAR NI HADE. uNDERBARA BILDER!! ÄR DET NI SOM KÖPT NY KAMERA??? MARTIN GILLADE ATT SOVA PÅ LANDET... IKVÄLL JOBBAR HAN PÅ DISCO PÅ SP. VI HAR GRILLAT O MYSER NU. SKÖNT ATT DET ÄR HELG!!PUSS PUSS BAMSEKRAM MOR =)

2010-07-02 @ 19:59:28
Postat av: kim

Fint va =)

Jag väntar mig redan ett paket från Nelly =) Det kommer i veckan. Måste passa på,jag älskar Rea!

2010-07-12 @ 11:22:29
URL: http://glasborgen.blogg.se/

Vad tyckte du om inlägget?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0