...

oki jag förstår att det kan tänkas att jag är gravid... större lägenhet..större bil.. men nej ingen bulle i ungnen här än :) Gulliga Carro ska ju föda om ca 2 veckor!! Gos med bebis blir det då :)

Idag har jag och Johan rivit mer i köket :)
Plastmattorna är nu bortrivna och skåpen är spaklade. Nu ska dom på söndags slipas och sen målas vita igen.. Den gammla färgen har varit vin en gång i tiden men gulnat. Vitt ska det vara!!! :)

Köket innan vi började riva


Bilder kommer senare på hur slut resultetet blir. Men det är LÅNG väg kvar..

Sen har jag börjat med en diet.. första gången i hela mitt liv!! Idag är det dag 4.. Jag kör LCHF metoden. Funkar riktigt bra. Det är skönt att ha en liten guide som visar vad som är bra och mindre bra och sen dåligt att äta. Johan är med på ett litet hörn :)

Kram


Kommentarer
Postat av: MAMSINGEN-ANKY

Lycka till med dieten....men behöver du verkligen gå på diet??? Vad har du i BMI??? Men visst är det bra att vara hälsosam!!!Kom ihåg att dricka mycket vaten!!Super viktigt!!!!puss puss puss Mamsingen

2010-06-20 @ 10:36:26
Postat av: sofia

så kul o läsa om allt nu gör :) ni e så händiga :) visst är det jobbigt att få frågan om en bulle i ugnen?? jag får den nästan varje dag oxå... vad jag än gör så kopplas det till att jag är gravid.. vart brukar du rida islandshäst föresten?? jag är så sugen.. funderar på att dra ihop syrrorna på en tur :) skulle va kul om vi alla blev samlade.. som gamla goda tider :) ta hand er.. kraaaam sofia

2010-06-20 @ 12:16:11
URL: http://sssophiaaa.blogg.se/

Vad tyckte du om inlägget?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0