Johanna 27 år!!

Älskade storasyster har nu fyllt 27 år!! Grattis grattis!! :)
På hennes födelsedag hade vi en mysig lunch och nu i söndags kom familjen och jag gjorde smarig varm smörgåstårta hemma hos Johanna.


Mamma paparatzzi




Sen i lördags var jag ju hos Carro Barro på Oriflame greja och köpte lite smått o gott :) Mamma följde oxå med.

Mamma blev sminkad av Marie som kom från Oriflame och hjälpte till med visningen. Här provar mamma en foundation




30 åringen och rynkan fick oxå vara med ;)



Vi provade krämer o olika produkter. Jag tog ansiktskitt med rengörning toning och dagkräm. Hoppas dom är bra. Vi åt god mat och drack vin.

Efter partyt stannade jag kvar o sjöng sing star med Carros två princessor o sen tog jag mig ner till Harry´s där jag möte upp en glad Annie! Det var fullt med folk ute och sååå fulla haha
Det var även kareoke på lilla dansgolvet, jag skratta så jag fik ont i magen!
 
Efter stängning skulle det vara efterfest... vi tog en taxi på 5 personer...jag fick ligga över hela baksätet... 

Det bestämmdes att vi skulle ner till mc festen på stockholmsvägen. Den var slut när vi kom dit, klockan var ca 5 då tror jag. Istället gick vi till mc donalds och gick hem till annies o walles kompis och jag var så trött så jag nästan somnade i soffan!
Hemma hos annie igen vid 7 för att sova 1 tim. Johan skulle hämta upp mig klockan 8 då han slutat jobba. Jag var liite trött haha. Ja sen hem sova för att gå upp igen vid 14 för att fira johanna.
Härlig helg!


Och nu back to work!
Jobbar hela påsken...
 Puss


Kommentarer
Postat av: Lojs

Hej! Haha låter som att du hade en riktigt hård helg. Nästa du ska på party så skulle det vara jätte kul om vi gick tillsammans. Jo jag sak flytta ut till landet och går det så blir det redan 10 maj typ. Åker ju till Amsterdam 3-9 så efter det för då är denna lägenheten såld. Du kasnke kan hjälpa mig med blommor och sånt för jag nada nämligen :)Var roligt att träffa er på otten sist förresten. Hoppas ni hade skoj. KRAM

2010-03-30 @ 17:29:53
Postat av: Annie

Hahahhaha klockren kväll!! Nästan somnade hos annies kompis... DU SOMNADE SARHA!! Hahahah!! Det måste göras om!! Kraaaaaaam!

2010-04-01 @ 10:01:52
Postat av: [email protected]

Underbar blogg Sarha, fina bilder....men ni e tokiga...uppe till kl 07,00, , , jösses jag skulle dött...<3 kram gumman

2010-04-12 @ 06:54:54

Vad tyckte du om inlägget?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0