Otten 18 en lördag????

Helgen har sprungit förbi ännu en gång och igår var jag och Johan på Otten! Andra gången för mig haaha Det var jätte kul och morgonen har spenderats i soffan ihop. Nu är han iväg på fotbollsmatch o jag har styrt lite hemma och nu har jag grytan på spisen.

Men ålder igår var 18!!! Jag var tvungen att fråga vakten då det var lite för mycket ugnt folk i kön..jo det var 18 men snittet låg kring 20 ändå sa vakten... Vadå vad hände med åldergränsen 23???? Den tog bort i sommras. HEhh oki jag träffade inte en enda peroson jag kände. Johan träffade någon 18 årig kille som jobat någonstans tillsammans med honom.
Otten det var nog sista gången tyvärr...

Tack Nira o Josef för en trvlig middag o resten av gänhget för en trevlig kväll!

Nästa vecka är det jobb jobb jobb :)

Kram


Kommentarer
Postat av: Anonym

tack själv Shara hihihi . Jaså det va 18 årsgräns. Jag tyckte me det va konstigt träffade knappt nått folk man kände.

2010-03-16 @ 16:14:12

Vad tyckte du om inlägget?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0