Bruna som f-n och nästan bortrövade i Kambodja..


Danne och Maria har äntligen landat i KALLA sverige efter sin 3 veckors semester i thailand. Dom har varit med om mycket skoj o i Kambodja blev dom nästan bortrövade av en rånarbuss! Men som tur är så kom dom hem oskada :)

Så här bruna är dom nu!

 


Sen har livet rullat på men inget spännade händer just nu.. väntar på att snön ska försvinna så vi kan ta tag i landet. Ni som varit ute hos oss.. det gula huset precis över vårat är nu till salu! Någon som vill bli våra sommargrannar :) Riktigt fin stuga med nytt badrum ochh gäst rum i separat byggnad just byggd. Så letar ni efter en fin sommar stuga så måste ni se denna :)

Sen har jag småhandlat lite inför våren :) Mycket pastellfärger nu och min favorit färg vekar bli aprikos denna sommar ( och turkost )  :)

Den här köpte jag idag :)

 Kort jacka som slutar strax under bröstet


Och mina nya favo leggings :) Inhandlades med Carro Barro förra veckan :)




Jag har varit hemma själv hela helgen för Johan drog till Halmstad med några kompisar o hälsade på en annan kompis som flyttat dit. Men jag har knappt varit hemma nåt utan jobbat... Nu är han på hocky så jag sitter ensam igen... men inte länge till :)
Te o macka blir det snart! Gott :)

Jag har för övrigt hittat mina sommarskor..eller fest sommar skor :) Dom finns på Scorett och är ett par Höga Replay aprikos/röda pumps!! Jag blev kär vid första ögonkastet!! Men jag provade dom inte för då kanske jag hade blivit tvungen att köpa dom! Vi får se hur de blir... :)


Må Bra Kram


Kommentarer
Postat av: MAMSINGEN ANKY

Hej! Äntligen får jag läsa lite på bloggen och veta vad du gör!! Kul! Fina bilder på Maria o Danne! Skulle vara kul att få se lite bilder från KambodjA! Nu är jag gräsänkling den här veckan!! Tur att man jobbar så tiden går snabbt!! Ville är i NY,där var det 20 plus idag så det var super skööönt! Han kör nu mot Binghamton. På torsdag tillbaka till NY.

Kolla in den här länken http://www.premiumoutlets.com/outlets/outlet.asp?id=7 Det är en outlet ca 1 tim från NY.

Ha det bra nu!! Kom snart o hälsa på!! Puss Älskar dig!! Kramiz Mor

2010-03-09 @ 23:45:35

Vad tyckte du om inlägget?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0