fortfarande nervös!!

Ja igår avslutades INTE budgivingen... den pågår alltså fortfarande och tas upp igen på måhndag. Jag avslöjar inte nu vad budgivinhgen är upp i utan när allt är lklart och papper är skrivna. Det kan ju hända att köpare drar sig ur av olika andlednihgar så därför får ni vänta :)

Jag satt igår på föreläsning med Eve Mandre som är speciallärare och fil dr. Föreläsningen hette "Neuropsykiatri eller genomgripande störning i utvecklngen"
Hon pratade om olika diagnoser hos olika personer, och samma diagnos fast personerna hade olika problem...fel diagnos?? Och att diagnoser ändras hela tiden eftersom våran kunskap om hjärnas hela tiden blir större.
Hur ett barn inte utveckas "normalt" och det normals barns utveckling och nyfikenhet.
jaja de var lite om den föreläsnhingen som var på 4 tim :)

Igår myste jag och johan med hämt mat ( Calamari och klyftpotatis med tzatsiki ) även en 3,5 öl till film och kvällen var komplett :)

Vi tog oss upp idag runt 11 haha nice att kunna dra sig länge ihop i sängen för det inträffar inte allt för ofta  detta hem. Idag ska vi fixa lite saker o sen ska vi åka ut tll krokek till en kompis för lite fest och trevligt umgänge :)

Imorgon blir det fira stina bina som fyller hela 3 år!!! Stora tjejen nu ju :)

Nu gick johan till gymmet för att göra dagens träningspass och sola skulle han visst oxå göra.. Jag solade i förgår och träna ja det gjorde jag nog förra veckan ;)

Kram


Kommentarer
Postat av: MAMSINGEN-ANKY

Hejsan!! Håller tummarna för att budgivningen blir precis så som ni hoppas!!! Såååå spännande!

Jag är lite bättre nu men ionte helt återställd från bacillsjukan/Helsingborg =(

Ha en super härlig söndag!!

Ps Vilim sover ännu efter gårdagens 40-årsparty... =)

2010-05-09 @ 11:25:25
Postat av: [email protected]

underbart ssssarha, gillar det och ni kommer få ett bra bud...eran lgh är jätte fin.....jag har nu gjort en blogg...ha ha jag har dig på min sida....lycka till, ses i morgon kväll, jag jobbar natten....kram ses

2010-05-09 @ 19:43:47

Vad tyckte du om inlägget?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0