Grillat är gott!

Sitter i stugan och har precis duchat i våran "dusch" Lite skillnad mot våran dusch i stan men jag blev ju ren iaf :) Grillat blev det till middag idag. Det är härligt att kunna sätta på en grill och få gott kött till middag bara sådär. Det som är lite jhobbigt här ute är disken som blir... Johan ansvarar för den biten och jag tar mat biten :)

Vi köpte matta idag och det blev konstgräsmattan fast i grå färg. Jag tror det blir bra. Vi köpte även alla lister till inglasningen.  

Imorgon ska vi upp tidigt och måla och lägga ut mattan. Kul!!

När lister och matta är färdigt ska tyg ihnhandlas och sättas upp. Lampa i stor konstrotting vit kommer även att sättas upp. Som sagt, jag tror det blir bra det här :)

Och vi kanske får nyckeln på fredag till nya lägenheten  -Jaaaa hoppas hoppas

Lördag ska jag och maria stå på himpa loppisen :) Har massa glas och annat som vi gör oss av med som bara står i skåpen och vi behöver vedrkligen inte 3 uppsättningar med vin glas eller öl glas. Så några kronor blir det nog iaf för sakerna.

Nu väntar sängen!

Kram


Kommentarer
Postat av: MAMSINGEN-ANKY

Heejsan!!! Håller med om att grillat är verkligen super gott!! Mysigt för er att bo i sommarstugan! Hur är det med allergin? Ert uterum kommer att bli super fin fint!! När kommer soffan?? Bllir tyget i lime?? Lycka till på loppisen!

Kram kram Mor ;)

2010-05-19 @ 09:49:11

Vad tyckte du om inlägget?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0