jobbar hela helgen

Ja nu kör jag mina 12 timmars pass hela helgen... Känns lite trist då vi fått nyckeln och jag bara vill sätta igång med nya lägenheten!!
Men snart går jag på sem. 14.00 måndag börjar den!!!!

Beställa kök på ikea snart oxå..vi var där och kollade lite.. priset höjdes med ca 20 tusen när kille var färdig med våran skiss...får se hur det blir..jag och johan kommer inte ses förens på söndag kväll så vi får prata igenom det då. Mycket vitt blir det iaf så mycket kan jag säga!

Kram


Kommentarer
Postat av: MAMSINGEN-ANKY

PUSS PUSS!! Tack för idag! Mysigt med lunch!! Ha nu flera mysiga sköna dagar och NJUT av semestern!! Kramiz Mor

2010-06-01 @ 20:48:05

Vad tyckte du om inlägget?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0