Jobbar nu..

Jobbar o jobbar hela  helgen hel dagar. Igår uppträdde lillebror på flygeln men det var för sent för mig att se då jag började jobba 7 imorse. Men jag vet att han gjorde ett toppen uppträdande!!

Nu är det bara 4 veckor kvar tills vi får nycklen o kan börja renovera!! Det var en exakt samma likadan precis som våran lähgenhet som låg ute precis. Men den var inte direkt renoverad men den gick för 555 000 så vi hoppas det blir bra för oss :)

Har börjat kollat kök på ikea iaf. Det är ju en djungel med alla lådor och dämpare och fronter....Vitt blir det tror jag iaf :) men det kanske ändrar sig haha

Me då komer vi ju ses en del Lollo på landet :) Grilla lite gott o så :)

Kram


Kommentarer
Postat av: lollo

nu verkar det som att jag inte maste bo pa landet. Jag har dock fixat en varmvatten beredare och det kommer nog bli ratt sa mycket att bo pa landet. Det ar ju ratt sa trvligt att vakna och ga ut pa altanen till sol och vatten. Ser fram emot en bra och harlig sommar.

2010-05-09 @ 10:32:19

Vad tyckte du om inlägget?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0