Loppis är kul :)

Jag och maria stod på loppisen och sålde lite grejor. Jag fick ihop lite mer än 400 kr faktisk så jag blev nöjd, men maria sa att dom var snåla den här gången men men kul var det iaf och jag kommer nog stå där snart igen haha :)
Att stå på himpas loppis kostar 150 kr för hela dagen och du får 4 meter att ställa ditt bord på. Så jag och maria tog 1 plast och delade ;) Vi behövde inte boka utan man åker bara dit och så kommer det loppis vakter och tar betalt o så får man ett kvitto att man betalat. Smidigt!



Nu i veckan har jag mest jobbat men vi har kollat nya lägenheten och mätt för vi har fått nyckeln!!!!!!!!!
Så imorgon ska jag åka till maria och rida sen ska jag och johan till ikea för att beställa vårat nya kök!! Kul Kul!!!

Kram


Kommentarer
Postat av: elin

jag har stått där några gånger, de är ju jätte kul :D första gången tjänade jag 2000 kr :p

2010-05-27 @ 21:43:15

Vad tyckte du om inlägget?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0