Målat

Det har jag gjort idag. Våra kökstolar på landet håller på att bli vita!! Dom har tidigare varit gröna men blir nu vita :)

Så här ser dom ut



en är helt färdig :) bara 3 st kvar!



Dörren och fönster färdig målade iaf nu är det lister...



Mattan som vi skulle köpt kommer inte att bli av. Den är inte anpassad att vara ute i uterum tydligen och skulle ruttna under vintern...Kul!  Så det blir en ful tyg matta men trösten iaf är att den komer i grått kanske svart?? Aja ni får se resultatat snart..

Ja nu är vi utflyttade till landet. Sov första natten igår till idag. Underbart!! Dock är tolaettbesöken på sen kväll och tidigmorgon mycket kalla för rumpan. Element ska in snarast ( hoppas jag!! )

Ja och vi väntar på nycklen till nya lägenheten fortfarande..vill ju börja renovera nu!!

Sitter just nu på jobbet och jobbar natt. Det var ett tag sen men vi har sjuk personal och det är klart jag ställer upp :)

Kram*


Kommentarer
Postat av: MAMSINGEN-ANKY

Hej! Såå fint det blir!! Du är jätte duktig! Kom ihåg att vara rädd om dina små händer bara när du renoverar och står i...glöm inte att smörja in dem ofta. När jag är frisk från min förkylning så kommer jag o hälsar på! Då blir det fika och lite hälsokost-bullar. Ha det jätte bra, var rädd om dig. Puss o Kram från Mamsingen som älskar dig

2010-05-18 @ 12:23:22

Vad tyckte du om inlägget?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0