Min helg i bilder :)

Vi åkte på fest i lördags till Latza o Madde som bor i ett fint hus i krokek. God dricka och super trevligt sällskap :)



Killarna fastna vid tv såklart med wii och singstar haha Det brukar ju vara tvärt om! Jag har thomasson som sjunger " Breaking the law! på film... Jag dör av garv hahaha



Bild på tjej bordet blev det viss inte men jag o maria fastnade iaf :)




Vi slutade som vanligt på Harry´s haha hur kul som helst. Hoppade på lilla scenen så den nästan gick sönder. Fylle käk och så sov vi över hos Elin o Thomasson. Tack för frukost!!!

Jag o Johan såg ut såhär efter att vi somnat i deras soffa kl 5 p morgonen för att sen ta bussen hem...



Hem, toa, duscha,klä sig o iväg på 3 årskalas!!

Stina 3 år med sin älv klänning hon fick av oss.

 
1..2..3 o blås!


Bra gjort stina!!


Super god tårta :)
Le för kameran.. lr???


Mandis var oxå där :) Gullunge!


eh oki.. du är super söt Millan men alltså vad gjorde jag haha Jag var nog fortfarande full eftersom jag inte kunde fokusera blicken in i kameran haha
Ny bild på oss blir det!!


Födelsedagsbarnet hade på sig klänningen under hela kalaset :) Fina älv Stina



Kul och kul helg :)

Kram




Kommentarer
Postat av: Millan!

Haha.... Ja, du kanske var lite full fortfarande. ;o) Men så dålig blev den ju inte. =) Men vi fixar en ny nästa gång vi ses.

Vilken bra bild du fick på Amanda. =) Hehe...Tack för komplimangen jag fick av dig. Du med är jätte söt! =)

Ha det gott.

Kramiz Millan! p.s Vi får höras av snart! d.s

2010-05-12 @ 11:23:49
URL: http://millantheonlyone.blogg.se/
Postat av: MAMSIINGEN-ANKY

Hejsan lilla Sarha!!

Vilka härliga bilder från er helg!!

Ja tyckte nog att Johan o du såg himla pigga ut där på morgonkvisten....

Puss puss Älskaar dig!!

Nu är jag ledig i dagarna 4a!1 Så skööönt!!

Puss Mor

2010-05-12 @ 18:39:23

Vad tyckte du om inlägget?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0