nervös!!

Just nu är det massor av främmande människor hemme hos mig!!! Dom tittar och diskuterar vad våran lägenhet är värd och om dom skulle vilja bo där.. Skrämmande!!
Jag hoppas på att någon ÄLSKAR den och bara måste bo just där :)

Jag har städat och dammat o köpt blommor,frukt och gjort ja allt känns det som... Fint är det iaf hemma!

Sitter nu hemma hos mamma meningen mamma är hemma utan bara lillebros som sitter fast vid sin dator där upp för han har ett arbete som ska in och dead line är 24.00 idag. Jag känner igen det där med att skjuta upp skolarbete haha :)


ne ohh vad jag är nervös!! Vill veta hur detta slutar nu med lägenheten!!

kram


Kommentarer
Postat av: MAMSINGEN ANKY

Hallå där!! Men jag kom ju hem då låg du och slappade i soffan!! Sedan myste vi lite det var kul. Hoppas allt gick bra igår!! Hade du och Martin skoj!!Sååååååå spänande att se vad som kommer bjudas på lägenheten....!!!

Vi sees!! kram kram Mamsingen

2010-05-07 @ 13:09:16
Postat av: grodan

KLIR I KASSAN, det kommer bli så bra ska du se....hoppas på extra mony så vi kan ha fest och fira, hahhamohaha besssos

2010-05-08 @ 12:31:25

Vad tyckte du om inlägget?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0