Sommaren är invigd!

Med en grillfest :) Igår kom några av Johans kollegor och grilla ute hos oss på Grymön. Vi åt gott och sen spelade vi lite kubb och hade musik guize. Mitt lag vann!! Ha ha

Vi var totalt 10 personer som åt samtidigt å det blev långbord ute. Toppen :)
Mitt i allt kommer min lillebrors låt röda mattan av mofaza reckords!! Dom spelar den på east fm!! Han är så duktig min lilebror :)

Idag har jag gått runt och städat själv då johan åkte och jobbade imorse och kommer inte hem förens imorgon bitti.

Just nu sitter jag hemma hos mamma och har ätit grillat igen :) Tror jag kan äta grillat varje dag haha
Jag hann även måla dörren invändigt vit oxå. Jag har fått för mig att jag ska måla inne i stugan vitlaserat. Men vi har ju en lägenhet att bita tag i snart så det blir väl när det blir..

Kram  


Kommentarer
Postat av: MAMSINGEEN-ANKY

Hejsan Sarha!!Så kul att du kom o hälsade på oss och så gott det var med grillat!!! Tack för hjälpen med diabildsklippningen!!! Tänk så kul att de de där gamla bilderna....kram kram Mamsingen!! Puss Puss

Kul att du hörde lillebror på radion!! =)

2010-05-24 @ 18:02:06

Vad tyckte du om inlägget?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0