bilder på kryssningen!

bilder bilder bilder!!!

Kryssningen 29-31 oktober till riga

Namnuppropning haha

-Andersson? 
 -Här






Våran båt hette:


Sen var det mat mat o åter mat sen blev det vin!!









sen blev det mer drinkar o raj raj :)



 vi somnade ganska fort efter den kvällen haha

Dagen efter var det upp tidigt för gooood frukost och sen hade båten lagt till i rigas hamn. Vi steg av och begav oss mot spahotellt där vi skulle mysa :)







Först badade vi i en grymt stor bubbelpool och bastade i flera olika bastun :)

Sen kom dom och hämtade oss till våran massage...
Vi togs till olika rum..
Sen bad min massage kvinna mig att sätta på mig dessa
-for your comfortable please put this on...

Hon ger mig dessa!!!



Sparade mina haha
Måste ju då tillägga att Johan fick samma fast i gubbkalsongmodell, dock hade dom samma genomskinlighet!!

Sen tog vi en energismoothi :)



o lite mat på T.G.I
plus en j-vligt stor Cola!



Lördag kvällen blev lugnare o vi såg kvällen show som var dålig dålig dålig men vi skrattade mycket åt scenkläderna och dom löjliga danserna..



Trötta var vi denna kväll ;)



 Sista frukosten innan bussen körde oss tillbaka till Norpan



Sista bilden nu johan, jag lovar!! :)



oki en till
-LE



ehh nu sover vi lite till :)

Tack sötnos för en underbar helg och 12 år tillsammans :)

Kram


Kommentarer
Postat av: mia

ha ha ha , det ser ju underbart ut.....fina bilder och ett härligt spa, du skulle smygit in o tagit på johan.....hoppas ni hade det skönt, kramen

2010-11-08 @ 23:05:37

Vad tyckte du om inlägget?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0