Lite nya bilder på lägenheten

Ja vi har ju då jobbat lite med lägenheten men det är ju mycket kvar.

 Det vi har gjort färdigt i renovering är köket,hallen, vardagsrummet och data/gästrummet. Det som saknas i dessa rum är lite möbler och sånt som ska bytas ut så småningom men det går ju inte på en dag så så här ser det ut just nu...



o lite gardiner kanske ska upp men det får mamma hjälpa mig med :)







Ja det var några bilder. Badrummet ska få lite nya möbler o det blir nog fint när allt är på plats :)

Kram


Kommentarer
Postat av: Elin

fint ni har det :) hoppas jag blir inbjuden på en titt snart ;D pöss!

2010-11-09 @ 18:35:48
Postat av: sussie

Åh jag är så avis, du har så fint:) Badrummet gillade jag bäst hihi;) kram

2010-11-10 @ 07:35:27
URL: http://tussie72.blogspot.com
Postat av: MAMSINGEN-ANKY

Bra jobbat!! Ni är såå duktiga!!! När får man komma på en SPA-kväll?? Puss Mor

2010-11-15 @ 21:28:29

Vad tyckte du om inlägget?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0