Hej igen!!!

Back again :) Ledsen för uppehållet!!

Nu idag blev vardagsrummet färdig tapeserat!!!!!!!!!!

Bästa linda fixa


ta daaa



Blev super nöjd verkligen!  Tack Linda för din hjälp :)

Även lilla hallen är nu nymålad och nu ska lister o dörrfoder upp så är övervåningen klar. Badrummet o dess inredning får vänta...vi klara oss på det vi har där nu.

Snart blir det pause i allt och jag o johan kan vila o ta hand om varandra :) Den 31 oktober 2010 har vi varit tillsammans i 12 år :) Hoppas på en liten weekend för bara oss ensamma, har fixat ledigt iaf så..

Lte mera bilder då kanske???

nya garderoben


Hallen får samma vita färg som vardagsrummet, ljust o luftigt :) Passade på o målade lampan  i trappan oxå haha


Min underbara stora vita orkide med tre stjälkar, helt fantastisk! Fick av fina Frida o Krille :)
 

Jobbar natt nu o sen har jag min jobb helg. Längtar till min ledighet då jag och johan får egen tid för oss själva...denna vecka har vi knappt setts...
Han blev 27 år i onsdag min älskling.. åren går fort! 15 år nyss fyllda var han första gången vi träffades o blev ihop :) Mitt hjärta slog vannsingt hårt då han la armen om mig den kvällen..Var ju faktiskt bara 13 år gammal :)     

Hörs då!
Kram

 

 


Kommentarer
Postat av: MAMSINGEN-ANKY

Hello!! Oj vad ni jobbar!! Så fint det blir!!! Vi ses imorgon!! Puss o kram Mor

2010-10-23 @ 16:08:08

Vad tyckte du om inlägget?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0