just nu..

Vi har satt lister o uttag så nu börjar de bli :) Nu har vi köpt lampor till fönstret i vardagsrummet!! Mysigt blev det ;) Nu är det lampa i hall o vardgasrum kvar.

Vardagsrummet just nu:

ursäkta röran :)

Den här tv bänken vill jag ha....

Det går att välja hur man själv vill att lådor o hyllor ska vara men i love it!
Även bordet vill jag ha i vitt... men mer en oval form på det...
Så småningom så småningom


Johan fixar elen



På fredag åker jag o johan bort på en liten mini semseter :) Vi tar båten till Riga o lägger oss en stund på ett fint spa. Längtar super mycket till min massage!! Sen blir det god mat och god dricka på båten :)
På söndag 31/11 firar vi 12 år :)

Just nu jobbar jag och inatt har jag scrappbookat lite grann med Suzzie :) Så här fint ser det ut då!



Nu längtar jag till sängen!! Kl är nu 4.30 och jag slutar om 3 tim...
Har natt torsdag till fredag också.

Kram


Kommentarer
Postat av: Frida

Gud så fint ni får det. Ni jobbar på bra! En får grattulera på 12-års dagen, stort =) Ha det så skönt på eran weekend. Kramar

2010-10-28 @ 20:52:10
Postat av: Susanne W

En stor grattiskram på eran 12 års dag.Hoppas ni får en mysig minisemester i Riga.Lät skönt med spa,kram<3

2010-10-29 @ 08:14:55
Postat av: MAMSINGEN-ANKY

Hej lilla trollungen min!!! Vardagsrummet blev super fint!! Fina lampor ni har köpt!! Njut av er mysiga weekend med SPA!! Bra att ni tar en liten paus och bryr er om varandra!! Puss o kram mor

2010-10-30 @ 12:46:24

Vad tyckte du om inlägget?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0