sov bort hela dagen..ojdå..

Jag sov till 17 idag!!!!!!!! Helt otroligt.... Dock sov jag hos Mary o sen började grannarna låta så fint med borr o hammare men ända.. Så tack för sängen :)

Hemma hos oss gick Anderssons loss med ångmaskiner o annan fint. Så nu är väggarna i hallen rena från tapet o annan skit så det har börjats att spacklas där nu.


Får se imorgon hur långt dom hann och om jag får avsluta bredspacklingen. Hoppas inte hehe

Sen måste jag skriva att jag saknar dom här två underbara människorna oerhört mycket!!!!!!!!!

Dessa två har en hel del att stå i nu men när det har lugnat sig lite hoppas jag att vi kan ses o ta igen allt!

 Ja så nu sitter jag på jobbet igen. Sista natten sen har jag hela helgen här oxå. Det kommer gå fort..det brukar helgerna göra.

Måndag eftermiddag ska jag o mary äntligen rida ut med hästarna :) Jag fick 4 st ridlektioner i födesedags present på Hageby ridskola så nu har jag fått alla grunder o lite till för att rida en häst. Sen är det ju lite skillnad på en islandshäst o en vanlig häst. Men det ska bli riktigt roligt!!!

 Kram

 


Kommentarer
Postat av: Frida

Sötis! Vi saknar er med! Vi ska absolut ses så snart allt har lugnat ner sig lite. Det stora flyttlasset går nästa helg, så därefter bor även Krille här. Kram

2010-09-17 @ 13:41:57
Postat av: sarase

Men heej :) Va länge sen! Va kul att du gillar bloggen..tycker det är jätte kul att blogga. Man blir så inrpirerad inte bara när det gäller mode, utan inredning,resor, ja allt möjligt. Va gör du nu förtiden?Bor ni kvar i Vilbergen? Eller är det ny lägenhet ni renoverar?Många kramar

2010-09-17 @ 17:08:20
URL: http://sarase.blogg.se/
Postat av: MAMSINGEN-ANKY

Hej Hopp!! Oj vad ni jobbar på och sliter!! Vad ska det bli för tapeter i hallen då?? Idag gjorde Ville en super god fisk soppa!! Du ska få receptet, jag tror du kommer gilla den!!! Ha det bra nu!!Idag åker vi o firar moster C!! Puss puss Mor

2010-09-18 @ 14:13:31

Vad tyckte du om inlägget?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0