tapet till kök bla

Jag lämnade tillbaka dom tapeterna vi köpte..dem var/blev så fel.. Gula blev dom i köket,..ajaj
vilken tur att min fina tapet som jag ville ha från början även fanns i färg!!!! Den fösta vi såg var för ljus o köket skulle bli för vitt.

Den här kommer att pryda våran fondvägg i köket :)
 Min favo färg!! LILA!!!!!!!!!!!!


Jag fick välja helt själv.. Johan blev lite trött på mig när jag ville lämna tillbaka dom första tapeterna så det blev att jag fick välja själv.

Sen i söndags var vi på kolmården :)
En snabbis bara.





Sen såg vi film med Cusin danne o pörrni


Nu ska jag gå promis med mia o Biffen!!

Kram
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                             


Kommentarer
Postat av: MAMSINGEN-ANKY

Vilken urtjusiiig tapet!!! Jo lila är min absoluta favvo färg oxå! Det kommer säkert bli jätte fint i ert kök. När ska den sättas upp då?? Ikväll?? hi hi hi!! Ps Såg du lillebrors senast video?? Toppen bra... handlar om jobba jobba jobbba......kramiz Mor Var rädd om dig nu lilla trollungen min

2010-09-07 @ 14:29:41
Postat av: Becca

Jättefina tapeter!! Puss på dej

2010-09-08 @ 07:07:08
URL: http://Blogg.mama.nu/delikatess
Postat av: grodan

BRA JOBBAT GUMMAN! i love it..........grod puss

2010-09-08 @ 13:22:10

Vad tyckte du om inlägget?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0