Tisdag nattjobb

japp sitter på jobbet o har natten.

Idag har jag haft en riktigt mysig dag med älskade mormor!! Vi tog en sväng förbi Billbäcks för lunch men dom hade stängt serveringen för säsongen..boring!!
Så istället drog vi till gammla maxi o drog en god chiliwok buffe istället :)

 Vi åkte till blomsterhuset som är gammla albano i eneby. Där hittade jag en vacker planta som var riktigt stor o fin!! Precis en sån jag har letat efter :) Pus en fin kruka med en Orchede (Lila såklart) Fint fint blev det i köket där jag tröck in allt blommster jag hade typ i lägenheten ;)

Tack mormor för en super trevlig ef!! Och tack för dom fina presenterna!!
Älskar dig!



Idag gjorde jag en otroligt korkad grej... jag har inte sparat alla bilder jag hade på kameran på datan men så trodde jag att jag hade det så när jag tryckte på radera alla knappen fick jag ont i magen..nåt är fel!!
f-n f-n!!
ca 50 bilder som jag har tagit den senaste månaden var borta....Nu var det inte så att det var super viktiga bilder men lite från lägenheten o så..tråkigt men ändå..Blir en bra påminnelse om att alltid föra över alla bilder direkt o radera minnet på kameran så händer detta inte igen.

Så därför blir detta ett bildlöst inlägg... Bilder på mina blommer får jag lägga in imorgon eftrsom jag var arg på mig själv att jag gjorde som jag gjorde förut..nu har jag dock förlåtit mig själv o är glad :)

Johan har idag varit på kolmården o gjort något med brandmännen o deras förbund om jag inte minns fel... Han kanske har fått klappa en gris lr så men vi har inte pratat än så jag vet inte..

Kram


Kommentarer
Postat av: MAMSINGEN-ANKY

Härligt att er träff blev så mysig!! Jaha så Vila Flora hade stängt!!

Hoppas att det smakade på Maxi ;) Visst är Blomstervaruhuset toppen!! Så mycket de har där. Det är min favvo blomsteraffär. Hittar alltid något fin fint där!!

Tråkigt med bilderna som försvann...! Men det är bara att fota vidare....

Ha det så bra nu! Kramiz Mor

2010-09-16 @ 19:13:58

Vad tyckte du om inlägget?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0