Måndag

Nu börjar lådorna äntligen ta slut!!
Vi har packat upp o packat upp o packat upp....

Sist skulle jag ta en promis med biffen o mia :) Sagt o gjort! Biffen blir snart en stadsbo :)


Biffen 72 kg :) Bebis biffen PUSSS


Så hjälpte pörrni mig att packa upp alla miljoner småsaker i skåpen..först tvättades allt i diskmaskinen.



Johan fixar vattnet till diskmaskinen.



Idag när vi var å handla säger johan kolla så söta! Dessa satt i en bil på parkering :)



På onsdag ska jag o min älskade mormor till billbäcks o äta lunch o handla blommor :) Jippi!!

o imorgon ska vi skala tapet i hallen. Sen bredspackla den sen slipa sen tapesera...mycket jobb jobb men det blir fint fint!!

Lägger ut bilder sen på allt när det är klart rum för rum

Kram


Kommentarer
Postat av: MAMSINGEN-ANKY

Tjooolaahoooop!! Åh så fint allt blir!! Vilken tur att ni har rara polare som hjälper till!! Hoppas vi kan komma en stund till er snart...Om vi kan få våra olika tider att passa....! ;) Kul att du o mormor träffas på tu man hand....hmm Bilbäck lite sotis sotis blir jag. Jag fick nöja mig med en sväng på torget och köpte några fina bollkryss!! varma kramar o pussar Mor

2010-09-15 @ 19:59:36

Vad tyckte du om inlägget?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0