Dessa blev det! Är hel nöjd! Plattfot som ...

img_8387 (MMS)

Dessa blev det! Är hel nöjd! Plattfot som jag är behöver jag prognations skor.. Är lite osäker på stavningen där men men ;)  Nyss hemkommen från ett body pump pass! Skönt med träning.. Det har blivit min nya avkoppling verkar det som..  Jag har tränat sen vi kom hem från Spanien ca 4 veckor sen o jag har körs 4 pass i veckan. Ibland dubbelpass och det är häftigt hur kroppen ställer om sig så fort! Nu är jag inte ute efter att gå ner i vikt utan att tajta till kroppen. Kilo bryr jag mig inte om. Någon som vill göra mig sällskap på World Class är välkomna!!  Idag körde vi squas på squascentret! Hur kul som helst :) 95 kr inklusive hyra av rack o boll. Svetten kom snabbt o det var riktigt jobbigt! Förlora dock 3 av 4 game MEN jag var nära alla gånger!! Nästa gång vinner jag! Nu är de käk sen dusch o sen kanal 5 Charlie sheen kl 21:55  Kram


Kommentarer

Vad tyckte du om inlägget?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0