Nattjobb!! Sitter i mörker.. Men det funka...

Nattjobb!! Sitter i mörker.. Men det funkar bra :) går av 7.30 så blir det att sova lite! Imorgon ska jag o Johan fixa hemma sen är det Nattjobb igen som gäller för mig. På fredag kommer några gamla klasskompisar över på mat :) det är 2 år nu som vi sågs sist. Tiden går fort! Igentligen skulle v ha haft 10 års återträff på Harrys men det var för få anmälda, det ställdes in :( Så därför fixar vi en mini återträff! Jo bilen ha ha det var styrservopumpen som gått... In på lagning nästa onsdag! Jag blir arg på mig själv när jag blir så arg.. Varför kan jag inte ta saker lugnt o sansat??? Men håret fick sig ett lyft iaf :) bort med allt förstört, ca 10-15 cm o nu är det inpackning som gäller så håret inte ska bli torrt. Alltid balsam sist för det sluter hårstråt!! Alltså schampo balsam eller schampo hårinpacknng


Kommentarer

Vad tyckte du om inlägget?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0